Powered By Blogger

Tuesday, July 20, 2010

hello peeps :)

pehh.. lame gak tak update kan.. malas daa...

minggu nie final exam sem 4..

semalam paper miss usha , aku dtg pakai jersey je..
bole tak terpikir plak dress code.. baju aku tade collar :)
haha
kena mengadap head of academic laa nampak nye
then dia bg aku pinjam jersey college, ade collar.. tu je dia mampu tolong..
nak tanak kena la pakai, kalau tak, tak exam laa aku
baju tu besar bodoh! haha.. masok class, kena bahan..
"wakil skola"!! haha teringat zaman wakil skola dulu..
jersey besar.. then bangga gila pakai dalam class..
haha zaman skola rendah..
nak jadi atlet sgt sampai periksa no last!


lepas tu, amek exam laa aku
kena gelak tak suda..
ID CARD aku lak laen...
memang laa, dah aku guna ID diploma..
mereka semua masuk dr foundation or STPM, memang laa lain dari aku..
aduhhh


balik exam, nak tido..ngantok gila..
da masok bilik kan, da nak terlelap dah..
tiba2 terlintas kepala nak potong rambot!
teros pakai baju, amik duit,g kedai!!!
dalam 15 minit, rambut aku yg 8bulan aku bela, da takde!!!
aduh dan dan laa nak menyesal..
haha
muke bapak skema...
lepas tu baru laa tido (segan nak jumpe org kat luar! haha)



petang macam biasa siap2 g keje
alamak.. hujan lebat!!!!!
kena laa g keje naek kete....
dah laa minyak cukup2 makan, duet mmg takde langsong da nih!
jalan plak jem.. jangan mati tengah jalan dah la..
da lah ujan , kena pasang aircond, then jammed lageyyyy
memang minyak santak abes laa..
naseb baik bole sampai bukit bintang yang cam neraka tu, tapi lambat!!!
parking plak takde.. cam babi laa !@#$%^&
dapat parking jaoh gilaaa.. PAYUNG PULAK TETINGGAL KAT CLUB!
memang saje nak cari hal la arini..

maka saya pon berlari lari anak ke club..
dalam perjalanan, ade laa restoran besar tepi jalan..
mmg full la kan, dah hujan, orang mesti singgah dulu punye..
fullhouse restoran tu...
ahh pedulik hape, tade kene mengena la..
aku pon teros kan perjalanan dengan hati yg bersahaja..
lari2 anak...
BOMMMMMMMMMMM!!!!!!! macam hindustan aku tergolek dalam restoran!!!
depan orang ramai plak tu.. bapak malu ahh
naseb baek jaoh dari club, takde sape kenal!
bodo laa.. bengkak tulang kering aku nih.. tajam plak batu tuuu
macam cilake..

masok2 club, da punchcard, jumpe boss...
dia cakap
"kenapa tak tunggu hujan berhenti?"
haha kelakar..
aku takkan masok keje lambat suke2 laa bos syg

then dia suroh bartender bagi aku t-shirt , sebab baju aku basah kuyup!
then ade ke patot mereka bagi aku baju staff...
agak2 laa, kang org amek order kat aku plak..haha

pastu dia bg aku baju tiger beer.. bapak besar..
tanak aku!
suro dia cari baju laen.. haa jumpe!
baju jack daniels beb!
ori punya..
mmg bernasib baek la aku dapat

haha lepas tu dia kasi amik teros!
aku punya hepi sampai lupa semua kesialan yg dtg sebelomnya.. haha


pastu keje a macam biase..
semua customer ingat aku tak keje.. haha

then balik suro abg taufiq anta aku kat kete..
jauh gilaa
balik, tido..

nih baru bangun..
nak balik klang jumpe mak..
mak mesti suka tengok rambot baru aku :)
haha
macam budak sekolah..
haha

tu je laa buat kali nie
jumpe lagi nanti :)

2 comments:

  1. bez lak aq bce diari ko nie.,teringt lak.,time aq dlu2.,ske gk tulis bnde2 merepek nie.,lst de plk bdk pukimk at kls aq mncurik n mmbce diari aq.,memng aq teros bkar diari 2!!celake!!tp ble bce ko pnye ni.,termint la aq blek nk tuli diari ni.,

    ReplyDelete