Powered By Blogger

Wednesday, June 30, 2010

takde tajuk boleh tak?

salam.. ye slamat pagi semua
hari ini akhbar tamil nesan melaporkan..
ini pagi jam 6.30 tepat saya baca berita kamu baca tak tau bila

dah3 stop merapu ye
arini nak report ape ye
da lame tak update..

pasal semalam..
saya convo diploma..
location : hotel legend, kuala lumpur

emak dan angah jue dtg semalam...
bantai gelakkk je dapat jumpe kawan2 lame..
si anep pon da pandai menge'dog' , sejak dia belajar menganjing orang nie laa.. menjadi2.. haha

rehearsal semua ok
then ada ceramah SSM plak
pastu baru laa yg real punye majlis
kami menganjing lagi menteri tu..
dia pelat laa.. haha

pastu tiba turn aku naek stage
gila gabra
tak reti senyum dah, cakap time kaseh pon tak
punye la menteri tu cakap tahniah
aku wat bodo jea
haha

then balik tak jadi anta mak balik umah
penat gilaa
tak tido dari balek keje sebelomnye

so aku tido jelaa
mak g jalan TAR dgn angah, amik yana skali
demam plak yana
acul anta kat mak

arini da start cass cam biasa n keje cam biasa
dan sekarang baru nk online
haha

jarang nk update sgt , jadi maaflah yea :)

sekian terima kasih :)

berita laporan oleh karam walia singgam

No comments:

Post a Comment