Saturday, May 12, 2012

puas hati tak?

aku tak sangka ini yang kau mintak. dan aku tak percaya itu kau yang aku pernah kenal. cepat betul manusia berubah. terima kasih. sekian lama aku menanti kata putus, and akhirnya aku dapat jawapan sebenar engkau (walaupun haritu kau kata lain). aku sikit tak ambik hati kau tipu aku dengan alasan-alasan kau. kau berhak. and terpadam nya post2 sebelum ini sebab kau kata aku tak berhak.. aku ingat boleh simpan kenangan tu buat selama lama nya. rupa rupanya aku tak berhak. aku rasa dah padam semua nama kau dalam apa saja urusan aku, melainkan nama kau yang aku tulis didalam buku. dan password handphone dll. semak je aku ni nak guna nama kau yang sedap tu kan. takpe lah aku dh padam pun. aku tahu kau berubah sebab aku ni macam syaitan, aku takde rupa takda harta.. itu hak kau. aku tak kisah. janji janji kau pun aku anggap kau bergurau je. aku termimpi kau masa tido di depan kaabah. aku doa untuk kita dan ini yang aku dapat. mungkin Allah bagi petanda kau bukan untuk aku. aku terima semua ni. aku doakan kau bahagia dengan siapa je yang kau suka. walaupun dh lama tak berhubung tapi aku rasa baru harini kita berpisah. mungkin aku perlukan masa untuk terima semua ni. post ini untuk sape? kau terasa ke?kau tak payah perasan la aku cakap pasal kau. berambus. mulai sekarang aku benci semua pasal kau. salam.

No comments:

Post a Comment